Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 и пушек в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 и пушек в ниските обороти

    Здравейте, става въпрос за 147-мица 1.9 JTD. Проблема е че в ниските обороти припушва и то не малко. Най много си личи при смяна на скорости и при изкачване на баир. Мине ли 1500 спира да пуши. Проблем с мощността няма, при рязко ускоряване си върви нормано с лек пушек. Колата е ремапвана някъде из Италия. Направих една обиколка из един планински път и записах данните за Air quantity signal, Boost pressure и Desired boost pressure. Направи ми впечатление че Boost pressure е в повечето случай с около 100-200 mbar-а по-малко от Desired boost pressure-а и предполагам че от това идва пушенето. На какво може да се дължи това?

    Прикачвам обиколката, ако някой има желание може да я погледне.
    П.П. Карано е с малко газ през изкачвания и спускания, като само веднъж съм я натиснал до долу.
    Грешки няма записани, освен за EGR, но мисля че е затапен без да съм сигурен.
    Attached Files
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

  • #2
    Тва първия турбо дизел ли ти е дето караш?
    Твоята кола се чувства най-добре като се кара м/у 2000-3000об.
    1500об. особено на баир.......... направо мъчиш колата как няма да пуши!

    Другия път като правиш графика пусни и обороти!

    Иначе колата ти работи добре!

    Карай си е по-стегнато и ще ти изчезне и пушека напълно.....

    Катализатор имаш ли?
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Мерси за отговора. Теста беше направен само да се видят показателите когато пуши затова е карана в ниски обороти. Иначе дори и на равно пропушва, точно затова пускам темата.
      П.П. Катализатора е премахнат.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
      Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

      Comment


      • #4
        Ако искаш да е караш от 1000-1200об. трябва да си доста нежен с педала......
        Според графиката ремапа изглежда съвсем лек, но нищо чудно и от него да пропушва, предполагам не са някви яки димки просто лек пушек!
        Настъпвай е поне след 1600-700об. В ниските по-леко с педала иначе само е мъчиш защото турбината надува слабо в тия обороти......
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
          Здравейте, става въпрос за 147-мица 1.9 JTD. Проблема е че в ниските обороти припушва и то не малко. Най много си личи при смяна на скорости и при изкачване на баир. Мине ли 1500 спира да пуши. Проблем с мощността няма, при рязко ускоряване си върви нормано с лек пушек. Колата е ремапвана някъде из Италия. Направих една обиколка из един планински път и записах данните за Air quantity signal, Boost pressure и Desired boost pressure. Направи ми впечатление че Boost pressure е в повечето случай с около 100-200 mbar-а по-малко от Desired boost pressure-а и предполагам че от това идва пушенето. На какво може да се дължи това?

          Прикачвам обиколката, ако някой има желание може да я погледне.
          П.П. Карано е с малко газ през изкачвания и спускания, като само веднъж съм я натиснал до долу.
          Грешки няма записани, освен за EGR, но мисля че е затапен без да съм сигурен.
          При мен имаше същите "симптоми" преди да се затапи ЕГР-а. И си пушеше стабилно в ниските и то яко чернилка.
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
          Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

          Comment


          • #6
            Значи все пак, трябва да проверя дали е затапен EGR.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
            Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
              Значи все пак, трябва да проверя дали е затапен EGR.
              Обезателно. Ако не си сигурен дали е затапен, виж го.
              Alfa 147 1.9 JTD 8V 115 hp

              Comment


              • #8
                Такаа, днес свалих EGR клапана и видях, че е затапван, но със някъква много тънка ламарина която е прогоряла и се е отворила дупка. Смених ламарината с друга и зглобих всичко. Понеже за пръв път се занимавам с това, има ли нещо друго което трябва да се направи след затапването?

                Още не съм я пробвал да видя дали има ефект.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                Comment


                • #9
                  Ще изчезне според мен а това за баира е така като видиш баир и спускаш засилваш задулжително иначе ще връшташ предавки на 1500 наистина се мъчи над 3000 също ще испушва нормално е карай бясно и тва алфа е все пак
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Добре, резултатът след процедурата е видимо намаляване на пушека. Все още припушва но е доста малко и мисля че е в нормалния ред на нещата.
                    Благодаря за съветите.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                    Comment

                    Working...
                    X